2008-02-26

Socker på läpparna och regn längs fönstren

Det regnar och jag ska ner och duscha.
Ska till jobbet om en inte allt för lång stund.

Men det är fint!
Jag har beslutat mig för vad jag ska göra med mitt liv!
Jag har (efter ca 6 månader) till slut beslutat mig för var
jag faktiskt ska bo, och med vad jag ska jobba.
Och sorry, vänner, men jag känner mig faktiskt mycket
nöjd med mitt val. Jag lovar att hälsa på er så ofta jag kan.

Jag älskar att sitta i skogen, så här ska jag stanna tills augusti!

Jag har haft mitt körkort i snart två år
(prövotiden går ut 15 mars!)
och för två veckor sedan fick jag för första gången hamna
i en poliskontroll, på väg hem från jobbet.
Det har alltså inte hänt på nästan två år, och inatt hände det igen!
"Plötsligt händer det", som någon skrev.
Jaja. Det gick fint iaf. Det var mest läskigt att de körde
i en civil bil, så det gick ju inte att se att det var polisen.
Jag körde hur som helst väldigt snyggt och lagligt,
och blev mest jävligt rädd när det började blinka och tjuta
två meter bakom mig!
Ja, iaf. Körkortet hade jag, och nykter var jag, så det var lugnt.

Har fått post idag.
Det är en stor dag mina vänner.
Efter drygt 8 år har jag lyckats göra samlingen komplett!
Den gamla Med socker på läpparna- plattan med
Cirkus Miramar kom idag. Den är verkligen SKITSVÅR
att hitta nu för tiden. Jag har nu alla skivor tillslut.
Det känns fett, och även om det regnar är det en fin dag!

Fan... nu måste jag springa och duscha.

Inga kommentarer: